Interesująco kształtują się nakłady czasu na naukę. W latach siedemdziesiątych obserwujemy najwyższy ich udział, zarówno w porównaniu z latami trzydziestymi, jak i z przewidywaniami dotyczącymi roku 2000. Również w wielkościach bezwzględnych rysuje się analogiczna tendencja; w roku 1970 wydatkowano na naukę w szkołach wszystkich stcpni blisko mld godzin, natomiast w 1981 r. — nieco ponad 6 mld. Należy przewidywać, że w końcu bieżącego stulecia nakłady na ten typ aktywności oscylować będą w granicach 7 mld godzin rocznie. Wartości te wydają się na pierwszy rzut oka dość zaskakujące. Wszak przewiduje się, że w roku 2000 wyikszitałcenie na poziomie średnim będzie miało charakter powszechny, a dostęp do wyższego wykształcenia będzie zdecydowanie większy niż obecnie. Niemniej jednak przewidywany spadek
Written on Maj 13th, 2010 by Iwona Kaczmarska
ZASKAKUJĄCE WARTOŚCI

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )