Różnorodność na rynku medialnym jest obecnie ogromna. W ciągu ostatnich dwóch dekad polskie media bardzo się rozwinęły. Powstało wiele nowych tytułów prasowych, radiowych i telewizyjnych, nie mówiąc już o ogromnym znaczeniu internetu. Każde przedsiębiorstwo może wykorzystać niemal każdy tytuł w swojej kampanii reklamowej. Podstawową barierą pozostają na ogół pieniądze. Małej firmy często po prostu nie stać na reklamowanie się w ogólnokrajowych mediach. Jednak jak podkreślają specjaliści od marketingu, niewielkie podmioty gospodarcze wręcz nie powinny kupować miejsca w wielkich tytułach prasowych czy czasu antenowego dużych stacji. Może być to bowiem mało efektywne. O wiele lepiej skupić się na lokalnych mediach, znanych miejscowym klientom. W ten sposób dociera się do potencjalnych konsumentów. Oferta zostaje zaprezentowana tym, którzy mogą być zainteresowani oraz będą mieli możliwość skontaktowania się z firmą. Różne media będą odpowiednie także do reklamowania produktów i usług przeznaczonych dla odmiennych grup społecznych.
Written on Listopad 20th, 2015 by Iwona Kaczmarska
Jakie media do reklamy

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )