Jak firmy nie nazywać

Nazwa firmy oraz jej logo to podstawowe elementy, z którymi będą stykali się klienci. Wielu z nich zanim pozna profil działalności danego przedsiębiorstwa zetknie się właśnie z jego nazwą. Wbrew pozorom to ona ma duże znaczenie w procesie podejmowania wyboru odnośnie skorzystania z usługi. Tak więc nazwa nie powinna ośmieszać ani umniejszać wartości. Ma nieść pozytywne skojarzenia, których wytworzenie u klientów jest pierwszym krokiem do ich przyciągnięcia. Wiele firm operuje skrótami pełnej nazwy. Jest to strategia skuteczna, ponieważ ułatwia skojarzenie przedsiębiorstwa i jego zapamiętanie. Niemniej jednak rozwinięcie skrótu nie powinno klientom sprawiać trudności. Zwłaszcza gdy mieli już wcześniej styczność z tym podmiotem. Czasami wprowadzenie oryginalnej nazwy się opłaca. Zlepek słów czy pojedynczych sylab zaczyna funkcjonować samodzielnie i być kojarzonym właśnie z daną firmą. Trzeba jednak pamiętać, by nazwa była poważna i dostosowana do branży, w której działalność zamierza się podjąć.

Witam na moim blogu! Nazywam się Iwona Kaczmarska i jestem z wykształcenia finansistką, bloga prowadzę w formie odskoczni od pracy, pisanie to moja pasja dlatego chce się z Wami dzielić informacjami z zagmatwanego świata biznesu i finansów.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.